Sunday, January 24, 2010

Tammikuun tiivistelma

Paatin ottaa nyt itteeni niskasta kiinni ja vihdoin ja viimein kirjoittaa tanne blogiin. Piti ottaa kalenteri viereen kun kuukaudessa on ehtiny tapahtua niin paljon uusia juttuja etten ma millaan voi muistaa mita kaikkea.

Ensin nyt semmonen juttu et ma en tieda miksi mutta mun (annien) tietokone ei suostu lataamaan kuvia tanne, joten nyt on tallainen tylsahko kuvaton postaus vuorossa.

JOULULOMA

Jouluaattona ma soitin skypella kotiin ja vietin skype-joulua perheen ja sukulaisten kanssa.
Joulun ma vietin mun ekan host perheen luona ja vanhempi sisko tuli collegesta meidan kanssa viettamaan joulua myos. Me vietettiin joulua ihan perheen kesken, ei tullu sukulaisia talla kertaa.
Sain paljon kivoja lahjoja mutta Rotary clubin antama iPod nano ja aidin lahettama Peakin collegepaita oli ihan ykkoset!

30.Joulukuuta meille oli tulossa vieraita mutta mullapas oli peli Star Valleyta vastaan, ja tietty se oli away peli ku oli loma. Havittiin mutta pelattiin paremmin kuin ekalla kerralla heita vastaan. Mun peli oli aivan kamala, tein vaan 2 pistetta ja en ees haluu tietaa millaset mun muut tilastot oli.
Jatkettiin siita sitten kotiin pain ja meilla oli sitten sleep over meijan high schoolilla. Vahan kavi koutsii saaliks kun koko yon joutus meijan kans valvomaan. Oli kyl niin hauskaa! Seiskalta piti lahtee koska pojilla oli sitten aamuharkat.

No toi peli unohtu nopeesti ku uudenvuoden aatto-aamuna lahdettiin sitten moottorikelkkailemaan serkkujen kanssa kun he tuli meille uudeksi vuodeksi..pyydettiin myos Daniel ja Megan naapurista meijan kanssa ja oli kylla tosi hauskaa. Vaikka ma loinkin mun kyynarpaan kiveen ja sattu muuten niin hitosti.

1.1 oli mun host isan synttarit ja niita sitten juhlittiin siina. Ei ollu mitaan erikoista ja ma tylsistyin kun na halus et ma pelaisin tallast korttipelii mita ma kertakaikkiaa inhoan koska se ei oo yhtaan hauskaa (koska kaikki ottaa sen liian tosissaan!).

2.1 oli sitten away peli Morganissa joka oli kuulemma Utah Staten paras joukkue. No en sit tiia. Peli ei ollu taaskaan mistaan parhaasta paasta enka muista kuinka paljon havittiin mut havittiin kuitenkin.

Sitten olikin sunnuntai ja skypettelin perheen kanssa taas.

TAMMIKUU

4.1 alko sitten taas koulu ja vika viikko ennen finaaleita. En ite kauheesti jaksannu stressata, ja hyva todistus sielt sit tulikin:

Health: A- (miinus koska mulla oli jaany kaks testia valiin)
Spanish: A
English: A- (tehtiin kysely kirjasta mika luettiin ja sain 7/20)
Honors Algebra 2: A
U.S History: C (no ei varmaan tarvitse sen enempaa selittaa)
P.E Fall: A
Girls Athletics w/ Strength: A
Girls Athletics w/ Strength: A

Perjantaina 8.1 olikin sitten AF (American Falls) peli AWAY taas, voitettiin hienot 14-60. Tein ma 16pistetta.

9.1 olikin sitten muuttopaiva uuteen kotiin. Annie tuli hakemaan mua kahdeksalta illalla ja jotenki oli haikeeta lahtea vaikka ma tosi kovin odotinkin jo muuttoa! Mentiin sitten moikkamaan Danielia koska hanelt oltiin perjantaina poistettu viisauden hampaat..han oli tosi kipea.

Viimeviikolla oli kaksi pelia, voitettiin toinen ja havittiin toinen. Ihan hyvin pelasin, tein 15 ja 10pistetta. Viimeviikon torstaina mentiin pocatelloon youth legden kanssa ja oli tosi hauskaa ! Me mennaan Boiseen huhtikuussa sitten.
Sitten oli Salt Lake vuorossa lauantaina Honors Societyn kanssa ja mentiin kattomaan Twi-lite show yhteen pieneen teatteriin. Oli kyl aika hauska!
No matka jatkui sitten yhteen ostoskeskukseen, ja pojat paatti laittaa mun hiukset (oli aika lahella etten itkeny ku yritin selvittaa sita takkukasaa illalla). No kuitenkin heti kun astuttiin sisaan niin American Eaglen edessa jotkut mallityypit pysaytti mut ja Kaitin ja kysys et ollaanko me malleja. Ma luulin et se oli vitsi ja aloin vaa nauraa..mut osottautukin et he oli aivan tosissaan. He kysys mun nimee ja sit olin vaan et tota ma oon suomalainen vaihto-oppilas et tuskin teita kiinnostaa ni sit he anto mun kayntikortin ja nettiosotteen mihin mun pitaa menna ku oon suomessa. Joo ihan heti en mene. Kaitilt he kysys nimee ni han vastas: My..name..is..Cameron! Oli meilla ihan hiton hauskaa nauraa totakin jalkeenpain.

Talla viikolla keskiviikkona oli peli Snake Riveria vastaan ja mun peli oli aivan jaatava. Mun toinen koutsiki oli kysyny et ''What's wrong with that girl?!''
Mut nyt olikin sitten perjantaina vika kotipeli koska mulla on ens viikonloppuna vaihto-oppilas juttuja mihin mun pitaa menna.
Mut tosiaan mut kuulutettiin siihen keskelle salia ja kerrottiin kuka ma olen (hienolla aksentilla) ja mulle tuotiin kukkia ja suklaata. Mun kaverit oli tehny paidat missa edessa luki etta ''WE <3 #30'' ja sit takana luki etta VEERA's #1 FAN! ja oli heilla jokaisella viel paperin palatki missa yhdessa luki sitten etta WE <3 YOU ja toisella puolella oli sitten etta VEERA!
Oli kylla tosi sopoa :D

Eilen oltiin laskettelemassa ja mentiin sitten mettan lapi ni enkohan ma sit juuttunu sinne lumeen n. tunniksi vyotaisiani myoten. Kun paastiin takas kotiin pelattiin biljardia ja katottiin leffaa. Meita oli siis ma Taylor ja Annie. Tommy tuli vahan myohemmin ja sit alettiinkin harjoittelemaan Swing-Dancea. 20.Helmikuuta on semmonen kun Snow Ball Dance ja siella on tanssikilpailu, ni me yritetaan Tommyn kans nyt sit opetella tanssimaan. :D

Tanaan on ollu vaan rento paiva juttelin Sofian kanssa skypessa melkein kaksi tuntia ja nyt pitas alottaa laksyt..tai sit vois kattoo jonkun elokuvan. Kumpikohan vie voiton? Saa nahda..

LUPAAN (yrittaa) paivitella tata blogia useemmin. Tuntuu ettei oo yhtaan aikaa koskaan ja tajusin tossa et mulla on jaljella enaa 4kuukautta ja kai viikko. Jep.

Paluulento Nykista Helsinkiin on 2.kesakuuta.
Aika rientaa.


xoxo,
Veera

No comments:

Post a Comment